10 Ocak 2009 Cumartesi

Metin Akpinar Diziden Bolum Basina Kac YTL Aliyor

Metin Akpinar Diziden Bolum Basina Kac YTL Aliyor, Metin Akpınar Papatyam'dan Kaç Para Alıyor?

Ücrette indirim yapmam!

Kriz nedeniyle dizi oyuncularından istenen indirime sıcak bakmayan Metin Akpınar, aldığı ücreti de saklamadı.

Star TV'de, evlilik programlarından yola çıkılarak çekilen 'Papatyam' isimli diziyle ekranlara dönen usta oyuncu Metin Akpınar, 'Kriz döneminde büyük bir cesaretle girdik işin içine" dedi.

Birol Güven'in yapımcılığında çekilen dizide, evlilik programında tanışıp evlenen iki kişinin duygusal ve komik hikayesi anlatılıyor. İlk bölümü hafta içinde yayınlanan dizi, 'Evlilik kolay peki ya sonrası?'nın cevabını arıyor

ÜCRETİMDE İNDİRİM YAPMAM

Bora Tekay'ın yönettiği diziyle 3 yıl aradan sonra ekranlara dönen Metin Akpınar, kriz nedeniyle dizi oyuncularının ücretlerinde indirim istenmesine olumlu yaklaşmadı. Akpınar, "Ben burada ters düşünüyorum. Buradan tasarruf yapılmaz. Ücret indirilmesi doğru bir yöntem değildir. İndirim yapın derlerse yapmam. Bırakalım derlerse bırakırım" dedi.

BÖLÜM BAŞI NE KADAR ALIYOR?

Milliyet Televizyon dergisine konuşan Metin Akpınar, aldığı bölüm başı parayı da saklamayarak "25 bin TL alıyorum. Bu fiyatım baştan indirimlidir. Onun için arada yapılan indirimi kabul etmem. 40-50 bin gibi rakamlar benim ve benim seviyemdeki arkadaşların aldıkları rakamlardır. O kadar uçmayalım deyip 30 bin TL dedim. Sonra da 5 bin TL fedakarlık ettim. 25 bin TL ile çalışacağım. 13 bölüm tutarsa ondan sonra zam yaparız" diye konuştu.

Dizide, Metin Akpınar'ın dışında Nilgün Kasapbaşıoğlu, Deniz Oral, Aslı Omağ, Atılgan Gümüş ve Çiğdem Batur da rol alıyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder